Nu flytter dit yndlingsindhold fra Viafree ind på Pluto TV

17 maj 2022 - Sidst opdateret 18 maj 2022

I morgen lanceres Pluto TV i Norden, og det betyder at du fremover skal finde dit yndlingsindhold fra Viafree her. Viafree-indholdet flytter nemlig ind på Pluto TV, så du fremadrettet kan streame dine yndlingsprogrammer fra Viafree som ’Paradise’, ’Luksusfælden’ og ’Familien fra Bryggen’ sammen med indhold fra Paramounts store bibliotek med velkendte titler som ’Catfish’, ’South Park’, ’Dora the Explorer’ og meget mere. Viafree-indholdet vil naturligvis også fortsat kunne findes på Viaplay, helt som det plejer.

Fra i morgen d. 18. maj vil dit favorit-indhold fra Viafree være tilgængeligt på Pluto TV, et Paramount-selskab, som i morgen lanceres i Danmark, Sverige og Norge. Pluto TV er en gratis streamingtjeneste, hvor du får nem og hurtig adgang til det velkendte indhold fra Viafree kombineret med Pluto TV’s eget store indholdsbibliotek af film og serier. Viafree-indholdet vil naturligvis også fortsat kunne findes på Viaplay, helt som det plejer.

”Vi er glade for lanceringen af Pluto TV. Seerne kan nyde populære Viafree-formater som en del af Pluto TV’s brede udbud af indhold, mens vi samtidig er i stand til at tilbyde annoncører et attraktivt tilbud som Pluto TVs annoncesalgspartner i Norden”, siger Lars Mossing, SVP Ad Sales hos NENT Group.

Pluto TV byder – udover indholdet, du allerede kender fra Viafree – på 210 tematisk organiserede originale kanaler på tværs af flere genrer; herunder film, tv-serier, reality, børnenes favoritter, sport, nyheder og meget mere. Viafree-indholdet vil have sin egen on-demand sektion på Pluto TV med favoritter som ’Masterchef’, ’Familien fra Bryggen’, ’Paradise’ og meget mere. Samtidig kan seerne på Pluto TV streame indhold fra Paramounts mange brands, men også indhold fra førende internationale og lokale indholdsudbydere, tv-selskaber og distributører.

“Pluto TV i Norden har et eksklusivt tilbud. For første gang kombinerer vi streaming med den lineære tv-model, der allerede har fortryllet amerikanske og europæiske brugere, med en ny og udvidet on-demand sektion drevet af indhold fra Viafree for at tilbyde det bedste internationale og lokale indhold i én tjeneste,” siger Olivier Jollet, General Manager og Senior Vice President, Pluto TV International.

Indhold fra Viafree vil være tilgængeligt på Pluto TV fra i morgen d. 18. maj, hvor Pluto TV lanceres i Norden, mens alle URLs til Viafree redirectes til Pluto TV fra den 25. maj. Indhold fra Viafree vil naturligvis fortsat være tilgængeligt på Viaplay, helt som det plejer.

Vil du læse mere om Pluto TV, så kan du finde mere information her, og har du spørgsmål til udfasningen af Viafree som enkeltstående platform, kan du læse mere her.

Viaplay Group (publ) er den internationale streaming challenger. Vores streamingtjeneste Viaplay er tilgængelig i alle nordiske og baltiske lande, Polen, USA og Holland. Vi ekspanderer hurtigt, og Viaplay lanceres i Storbritannien i 2022 fulgt af Canada, Tyskland, Østrig og Schweiz i 2023. Hver dag underholder vi millioner af kunder med vores unikke underholdningsudbud der inkluderer roste Viaplay Originals og et premium udvalg af live-sport. Fra streaming til TV-kanaler, radiostationer og produktionsselskaber er vores formål at formidle historier, røre mennesker og udvide perspektiver. Viaplay Group er noteret på Nasdaq i Stockholm (’VPLAY B’)